понеділок, 20 лютого 2017 р.

Рада вітати усіх творчих учителів на своєму блозі!


    Тут ви зможете знайти багато  цікавих матеріалів для вашої роботи, ознайомитися з моїми методичними доробками, сценаріями виховних заходів, переглянути відеоролики уроків  індивідуального навчання з дітьми з особливими потребами.

    Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро.

Приємної подорожі сторінками блогу…


Я щоранку заходжу в клас.
На дитячих обличчях – усміх,
Що я варта, діти, без вас?
Ви – натхнення моє, мій успіх.
Щоб любові вогонь не згас,
Щоб віддати дітям серце і душу,
Я щоранку заходжу в клас,
Я учитель, я вчити мушу!


Немає коментарів:

Дописати коментар